Oferta Crag Sport
Crag Sport to powstała w 2013 roku firma dystrybucyjna z siedzibą w Krakowie. W jej portfolio znajduje się niemalże 20 marek oferujących wyposażenie do aktywności terenowych i nie tylko. Część oferty zaprezentowana zostanie podczas XXXII Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego MSPO 2024 w Kielcach. Nowością w ofercie Crag Sport są osłony balistyczne izraelskiej marki Source Tactical Gear.
Nowość w ofercie - osłony balistyczne Source Tactical Gear
Na stoisku zaprezentowane zostaną osłony balistyczne oraz noszaki i kamizelki zintegrowane Source Tactical Gear w postaci trzech modeli:
- model w konfiguracji wojskowej,
- model w konfiguracji policyjnej,
- uniwersalny model podstawowy (noszak w prostej konfiguracji).
Wraz z nimi zaprezentowane zostaną także twarde i miękkie osłony balistyczne tego samego producenta. Dystrybutor informuje, że jest zainteresowany współpracą z instytucjami i służbami mundurowymi, dla których mogą zostać przygotowane specjalne konfiguracje danych produktów Source Tactical Gear.
Source Tactical Gear
Source Tactical Gear to izraelski producent wyposażenia wojskowego, znany głównie ze swoich systemów hydracyjnych. Systemy te dostępne są w licznych odmianach, różniących się m.in. pojemnością. Jedną z ich cech jest możliwość całkowitego otwarcia od góry, co ułatwia utrzymywanie środka w czystości. Poza systemami hydracyjnymi, w ofercie znajdują się także plecaki..
Gerber Gear
Fiskars
MSPO 2024
Produkty z oferty Crag Sport zaprezentowane zostaną na stoisku B-63.
XXXII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego MSPO 2024 będzie miał miejsce na terenie Targów Kielce w dniach 3-6 września 2024 roku. Tegoroczna edycja odbędzie się pod znakiem 25-lecia wstąpienia Polski do NATO. Partnerem honorowym został Prezydent Andrzej Duda, partnerem strategicznym – Polska Grupa Zbrojeniowa (PGZ). Będzie to okazja nie tylko do zapoznania się z ofertą licznych producentów sprzętu wojskowego, ale również wzięcia udziału w panelach dyskusyjnych, demonstracjach technologii i licznych spotkaniach biznesowych.
Współpraca reklamowa
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.