Pierwszego dnia wystawy, 16 czerwca, doszło do podpisania kontraktu z Ministerstwem Obrony Portugalii w sprawie zakupu na potrzeby lotnictwa wojskowego szóstego egzemplarza tego typu (ma zostać dostarczony w 2029 roku) wraz z opcją zamówienia kolejnych dziesięciu sztuk. W tym ostatnim przypadku mowa o rezerwacji slotów produkcyjnych na własne potrzeby, a także innych państw NATO, które mogłyby zakupić KC-390 Millenium poprzez międzyrządową umowę z Portugalią. Tego typu procedura nie jest nowa, gdyż wcześniej zastosowano ją przy zamówieniu KC-390 Millenium przez Królestwo Niderlandów oraz Austrię do których dołączy także Szwecja. Dzięki zastosowaniu efektu skali, możliwe jest uzyskanie lepszych warunków finansowych oraz zabezpieczenie odpowiednich slotów produkcyjnych (LAAD Defence & Security 2025: Nowości programu C-390 Millenium).
W przypadku Portugalii, Siły Powietrzne tego kraju eksploatują obecnie dwa KC-390 Millenium, które charakteryzują się wysokim wskaźnikiem gotowości operacyjnej. W bieżącym roku ma do nich dołączyć trzeci egzemplarz, który przechodzi obecnie próby fabryczne w Brazylii. O ile cała szóstka reprezentuje wariant transportowy, minister obrony Portugalii wskazał, że opcjonalne maszyny mogą być zamówione w innych konfiguracjach – maszyny rozpoznawczej bądź patrolowej.
Dzień później, 17 czerwca, doszło do podpisania umowy z Królestwem Niderlandów w sprawie zakupu i dostawy modułowego systemu transportu poszkodowanych AAES (Advanced Aeromedical Evacuation System). Kontrakt obejmuje jeden komplet z opcją pozwalającą na zakup siedmiu dodatkowych, w tym dla innych państw NATO. Cechą charakterystyczną systemu jest pełna autonomiczność – kontenerowy moduł może być załadowany do kabiny ładunkowej KC-390 Millenium i podłączony do pokładowych systemów zasilania. Dzięki pełnej szczelności nie wymaga żadnych przeróbek, a także powoduje brak potrzeby ewentualnej dekontaminacji po zrealizowanej misji. Zakup wpisuje się w politykę władz Królestwa Niderlandów dotyczącą rozbudowy krajowych zdolności w zakresie transportu medycznego, w tym przeznaczonego dla członków Sił Zbrojnych.
W Paryżu obecny jest prototypowy egzemplarz KC-390 Millenium. Pomimo starań, dotychczas, nie doszło do uzyskania formalnej odpowiedzi, kiedy dojdzie do podpisania (zapowiadanego od dawna) kontraktu z Republiką Słowacji, czy ujawnienia tajemniczego odbiorcy, który zamówił KC-390 Millenium w ubiegłym roku.