BUOS stawia na rozwój szerokiej sieci sprzedaży detalicznej, starając się ułatwić dostęp do produktów i skupia się na zaopatrzeniu sklepów.
Stąd też przeznaczenie platformy dla odbiorców hurtowych i instytucjonalnych (B2B) i dopiero zweryfikowane podmioty, posiadające koncesję na wytwarzanie i obrót materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym uzyskają dostęp do jej wszystkich funkcjonalności, w tym możliwości składania zamówień.
Tym niemniej, powstała ona również z myślą o kliencie detalicznym.
Każdy może uzyskać za jej pośrednictwem dostęp do następujących informacji:
– pełnej gamy produktów oferowanych przez BUOS (zarówno w obrocie koncesjonowanym jak i ogólnym), w tym opisów i danych technicznych poszczególnych przedmiotów;
– sprawdzić aktualną cenę detaliczną;
– zobaczyć dostępność danego produktu w magazynie centralnym – co istotne, stany magazynowe aktualizowane są na bieżąco;
– znaleźć i skontaktować się z punktem sprzedaży detalicznej. Obecnie lista (dostępna tutaj) obejmuje kilkadziesiąt sklepów, pokrywających zasięgiem całą Polskę;
Jest to pierwsza tak szeroko zakrojona platforma sprzedaży hurtowej w branży strzeleckiej w Polsce. Do tej pory można było spotkać podobne rozwiązania w branżach o znacznie szerszym zasięgu, jak spożywcza czy elektroniki użytkowej.
Pokazuje to niewątpliwie nie tylko wzrost rynku i ilości strzelców w Polsce w ostatnich latach, ale też potencjał rozwojowy w następnych latach – zarówno rynku jako całości, jak też marek oferowanych przez BUOS.