Przejdź do serwisu tematycznego

Nowe logo marki Helikon i kamuflaż Brushstroke w przyszłości?

Polski producent odzieży i wyposażenia militarnego oraz outdoorowego Helikon-Tex obchodzi swoje 40. urodziny. Logo firmy ulega modyfikacji w bardziej minimalistyczne, zachowując jednocześnie swoją tożsamość. Ciekawostką jest widniejące na grafice promocyjnej umundurowanie w kamuflażu przypominającym popularny ostatnimi laty rodezyjski wzór Brushstroke.

Zdjęcia: Helikon-Tex

Nowe logo pojawi się na kanałach w mediach społecznościowych pod koniec lutego bieżącego roku. Nowe logo pojawi się również na produktach i przez pewien czas będzie współistnieć obok oryginalnego wzoru, aż do całkowitej wyprzedaży asortymentu z poprzednim logiem.

Powyższa grafika promocyjna pojawiła się na oficjalnej witrynie producenta. Widoczny na umundurowaniu wzór bardzo przypomina rodezyjski kamuflaż Brushstroke, który ma tytuł kultowego i stał się obiektem pożądania w ciągu ostatnich kilku lat. Pojawienie się owego wzoru w ofercie Helikon-Tex stanowiłoby dobre uzupełnienie kolekcji kultowych kamuflaży pokroju Tigerstripe czy Desert Night Camo.

Koszula bojowa MCDU to jeden z wielu produktów dostępnych w kultowych kamuflażach DNC oraz Tigerstripe

Sprawdź podobne tematy, które mogą Cię zainteresować

Nowe, uniwersalne kieszenie Lindnerhof-Taktik

Lindnerhof-Taktik, przedsiębiorstwo wchodzące w skład Mehler Systems, wprowadza do oferty nową serię kieszeni o uniwersalnym przeznaczeniu. Wśród nich podwieszana do noszaków kieszeń LT373.

Princeton Tec – premiera latarki nahełmowej Charge X

Princeton Tec wprowadza do oferty latarkę nahełmową Charge X, wyposażoną w diody emitujące światło w czterech kolorach lub w podczerwieni. Nowa obudowa zajmować ma …

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.

Dodaj komentarz

X