Marc Newson i Swarovski Optik
Marc Newson uważany jest przez wielu za najzdolniejszego i najbardziej wpływowego projektanta swojej generacji. Z jego umiejętności artystycznych korzystały już takie marki jak Louis Vuitton, Nike oraz Ferrari.
Więcej o biografii i osiągnięciach Newsona dowiedzieć się można z jego oficjalnej witryny(https://marc-newson.com/marc-newson/)
Newson od dziecka fascynował się lornetkami, które uważa za narzędzie ponadczasowe i przyszłościo-odporne. Jego priorytetem przy projektowaniu stylistyki nowego modelu była swojego rodzaju prostota i użytkowość, charakterystyczna dla większości jego dzieł. Efektem końcowym jest dyskretny, subtelny wygląd i jednocześnie wysoka funkcjonalność.
Więcej o procesie projektowania CL Curio dowiedzieć się można z wywiadu z projektantem (https://www.swarovskioptik.com/gb/en/outdoor/stories/interview-with-the-designer)
CL Curio
Jest to najmniejszy model rodziny CL i zarazem najlżejsza lornetka Swarovski Optik (Słodkie Maleństwo: Reload. Swarovski CL Curio).
Przy siedmiokrotnym powiększeniu i średnicy soczewki obiektywu równej 21 mm, przyrząd zapewnia pole widzenia równe 135 m na dystansie 1000 m. Transmisja światła jest na bardzo wysokim poziomie i wynosi 90%. Najmniejsza odległość ogniskowania to 2,5 m.
Długość | 92 mm |
Szerokość | 95 mm |
Wysokość | 44 mm |
Masa | 250 g |
Temperatura użytkowania | od -25 do +55 °C |
Temperatura przechowywania | Od -30 do +70 °C |
Wodoszczelność | do głębokości 4 m |
Lornetka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej oraz dwukolorowej, Burnt Orange.
Reszta szczegółów oraz dane techniczne dostępne są na polskojęzycznej witrynie producenta.
Cena wynosi 3700 zł.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.